Οργανωτική Δομή
Ταυτότητα Πράξης
Διοίκηση Πράξης
Περιεχόμενο Πράξης
Δομή και Πακέτα Εργασίας
Ομάδα Πράξης
Μέλη ΠΑΔΑ
Εξωτερικοί Συνεργάτες
Εθελοντές
Υπηρεσίες για Φοιτητές
Ακαδημαϊκή Υποστήριξη
Καθηγητές-Σύμβουλοι ΦμΕΑ
Κανονισμός Λειτουργίας Καθηγητών- Συμβούλων ΦμεΑ
Υποστηρικτικό Υλικό για Συμβούλους
Ρυθμίσεις για τις εξετάσεις
Πρόσβαση στις Βιβλιοθήκες & ΑΜΕLib
Πρόσβαση στους λοιπούς χώρους
Πρόσβαση στο ηλεκτρονικό υλικό
Υποτροφίες Οικονομικής Ενίσχυσης
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη
Διερμηνεία στη Νοηματική Γλώσσα
Εργοθεραπεία
Φυσικοθεραπεία
Άσκηση και Ευεξία
Καλλυντικά προϊόντα και υγεία
Πώς θα μάθω περισσότερα;
Xώροι και Eξοπλισμός
Εκδηλώσεις
Νέα και Ανακοινώσεις
Επικοινωνία
en
Οργανωτική Δομή
Ταυτότητα Πράξης
Διοίκηση Πράξης
Περιεχόμενο Πράξης
Δομή και Πακέτα Εργασίας
Ομάδα Πράξης
Μέλη ΠΑΔΑ
Εξωτερικοί Συνεργάτες
Εθελοντές
Υπηρεσίες για Φοιτητές
Ακαδημαϊκή Υποστήριξη
Καθηγητές-Σύμβουλοι ΦμΕΑ
Κανονισμός Λειτουργίας Καθηγητών- Συμβούλων ΦμεΑ
Υποστηρικτικό Υλικό για Συμβούλους
Ρυθμίσεις για τις εξετάσεις
Πρόσβαση στις Βιβλιοθήκες & ΑΜΕLib
Πρόσβαση στους λοιπούς χώρους
Πρόσβαση στο ηλεκτρονικό υλικό
Υποτροφίες Οικονομικής Ενίσχυσης
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη
Διερμηνεία στη Νοηματική Γλώσσα
Εργοθεραπεία
Φυσικοθεραπεία
Άσκηση και Ευεξία
Καλλυντικά προϊόντα και υγεία
Πώς θα μάθω περισσότερα;
Xώροι και Eξοπλισμός
Εκδηλώσεις
Νέα και Ανακοινώσεις
Επικοινωνία
en
Ρυθμίσεις για τις εξετάσεις
Γενικές οριζόντιες οδηγίες για την εξέταση των ΦμεΑ – Εσωτερικός Κανονισμός ΠΑΔΑ, Άρθρο 37
Αναλυτικές οδηγίες ανά κατηγορία για την εξέταση των ΦμεΑ
Οδηγός Καλών Πρακτικών – Υποστήριξη κωφών και βαρηκόων φοιτητών/τριών μέσω διερμηνείας στη νοηματική γλώσσα
Πρόσβαση_Οδηγία Αντιπρύτανη_Προφορική Εξέταση Κωφών Βαρηκόων Φοιτητών